Hoofdmenu:
   

FWN Presence

 

Help

Gebruik van FWN presence, registratie voor werkzaamheden buiten reguliere werktijden

Dit registratiesysteem is bedoeld om uw veiligheid binnen de FWN gebouwen ook bij een lage bezettingsgraad te kunnen waarborgen. De registratie is een hulpmiddel om tijdens calamiteiten effectief te evacueren en de sociale controle in de gebouwen te verbeteren.

 

Hoe werkt het:

  1. U bent van plan om te gaan werken op doordeweeks tijdstip tussen 20:00 - 7:00, of in de weekenden vanaf vrijdag 20:00 tot maandag 7:00.
  2. Log in op https://fwnpresence.webhosting.rug.nl met uw P- of S-nummer.
  3. Voer het begin en het eindtijdstip in van uw activiteiten.
  4. Voer het viercijferige gebouwnummer (bijv. 5161) en het viercijferige ruimtenummer (bijv. 0311) in de daarvoor bestemde velden.
    1. Eerder ingevulde gegevens worden als voorkeursinstelling opgeslagen onder de optie recent.
    2. Indien u binnen tijden op meerdere plekken aanwezig kunt zijn, heeft u onder Eventueel tweede gebouw en kamernummer de mogelijkheid om een tweede locatie op te geven.
  5. Voer het viercijferige interne telefoonnummer in waarop u te bereiken bent.
    1. Eerder ingevulde gegevens worden als voorkeursinstelling opgeslagen onder de optie recent.
    2. Indien u binnen tijden op meerdere plekken aanwezig kunt zijn, heeft u onder Eventueel mobiel nummer de mogelijkheid om het nummer van uw mobiele telefoon als tweede nummer op te geven.
  6. Druk op de knop Verstuur om uw gegevens naar de database over te brengen.
    1. Met uitzondering van de optionele velden dienen alle velden op de aangegeven wijze te zijn ingevuld. Indien dit niet gebeurt, vindt er een foutmelding plaats.
    2. Nadat de gegevens zijn overgebracht naar de database kunnen deze nog worden aangepast via de optie Wijzigen melding op de site.

 

 

 

 
Naar boven